Despre noi

Misiunea noastra

Asistenta pentru consumatori este o asociatie non-profit de avocati pentru consumatori, dedicati reprezentarii acestora si a intereselor acestora. Membrii nostri sunt avocati care activeaza in sistemul public si privat, profesori de drept si studenti la drept, al caror scop primar este acela de a proteja si reprezenta consumatorul.. Organizatia are si un fond caritabil si educational.

Misiunea Asistentei pentru consumatori va fi aceea de a promova dreptatea pentru toti consumatorii prin mentinerea unui forum de comunicari, o retea si un schimb constant de informatii, la nivel national, intre avocatii consumatorilor . Dorim sa fim vocea membrilor nostri si a celor pe care ii reprezentam, in lupta noastra de stopare a abuzurilor si tehnicilor necinstite.

Avocatii sunt gata sa apere drepturile parintilor !

Daca va confruntati cu asemenea probleme, va invitam sa ne scrieti la :secretariat@asistenta-pentru-consumatori.ro

Art. 11, alin[1] si 12, alin[2] din Ordinul Min. Educatiei 4135 / 2020 sunt NECONSTITUTIONALE .

Orice parinte care demonstreaza ca nu are resursele financiare sa asigure copiilor lor laptopuri, tablete, acces internet, poate sa atace ordinul in instanta si la CCR. Si binenteles poate sa ceara si obtina daune in instantele de judecata ! Avocatii sunt gata sa apere drepturile parintilor !

O seamă de prevederi îi vizează direct pe părinți, care sunt „obligați”, conform noului ordin semnat de Monica Anisie, să asigure copiilor laptopuri și tablete inteligente. Cum ramane cu prevederea constitutionala ca invatamantul este gratuit ?

Mai trebuie si amedati sau eventual bagati la inchisoare parintii dna Anisie ?

Dar în același timp, elevul are obligația de a participa la activitățile de învățare online stabilite de unitatea de învățământ.

Ordinul este o bataie de joc cap-coada.

În plus, elevii care nu au putut participa la cursurile online, din motive obiective, precum lipsa logistică - laptop ori tabletă, , vor fi obligați să recupereze materia.

Cazul persoanei cu handicap de la Iasi amendata cu 5000 de lei in mod aberant de Politie ( desi traieste din indemnizatia de handicap de 575 le pe luna) a fost preluat pro-bono de dl. Av. Relu Cioran de la C & C Lawyers ( avocati parteneri Aurelian Cioran si Nicoleta Caracas).

Multumim dle Cioran si va uram mult succes in inlaturarea acestei amenzi.
Va multumim ca dati speranta celor care nu au!

Colegii nostri asteapta si alti romani nevoiasi sa ii ajutam daca sunt supusi unor abuzuri ale autoritatilor.

Va rugam sa ne scrieti la :
secretariat@asistenta-pentru-consumatori.ro

Principalele probleme ale asistentei pentru consumatori:

  • Facilitarea accesului consumatorilor la mecanismele justitiei – legislatia in domeniu ar trebui sa fie mai mult orientata catre interesele consumatorului
  • Reformarea sistemului card-urilor de credit –Asistenta pentru debitori sustine reformarea industriei cardurilor, care a avut un profit foarte mare, utilizand priactici inselatoare si necinstite, lasand un numar mare de oameni indatorati perpetuu
  • Tehnicile si practicile sistemului bancar- se doreste imbunatatirea sistemului legislativ pentru domeniul bancar pentru prevenirea unui comportament abuziv fata de consumator
  • Reforma legislativa- Organizatia se opune prevederilor legale ce ingradesc drepturile consumatorilor in cazul in care au fost pagubiti prin intermediul unor produse neconforme. Aceste prevederi incurajeaza fabricarea unor produse periculoase si promoveaza utilizarea unor practice necinstite din partea unor companii scapate de sub control
  • Pastrarea onestitatii in Declaratia profesionistilor in colectarea de debite (FDCPA).Organizatia sprijina interventia statului in imbunatatirea protectiei consumatorului furnizata prin Declaratie fata de abuzurile si hartuirea din partea colectorilor de debite. Asistenta pentru consumatori se opune oricarei incercari a vreunei companii de colectare debite de a se sustrage sau de a obtine excluderea aplicarii prevederilor Declaratiei.
  • Promovarea unui sistem care sa apere proprietarii de locuinte. Asistenta pentru consumatori sustine prevederile legale nationale care reglementeaza sistemul pagubitor al ipotecilor, sistem ce a afectat un numar impresionant de consumatori. Legislatia trebuie sa protejeze interesele consumatorilor, sa asigure accesul la remedii legale eficiente si la credite in conditii oneste si nediscriminatorii.
  • Protejarea consumatorului de sistemul asigurarii auto. Fraudele in sistemul de asigurari auto in caz de inundatii sau accidente au pagubit multi consumatori, afectandu-i mult din punct de vedere financiar. Asistenta pentru consumatori sustine legislatia nationala care reglementeaza asemenea situatii si protejeaza interesele consumatorului.

Asistenta pentru consumatori este o organizatie non-profit formata din avocati dedicati reprezentarii intereselor consumatorilor. Membri ofera consultanta consumatorilor in diverse situatii si conflicte: cu banci sau institutii financiare, dealeri auto si alti comercianti care incearca sa-si creeze avantaje nedrepte fata de consumatori. Incercam sa reconstruim o piata bazata pe onestitate si pe un comportament echitabil fata de toti .

 

 

Pentru a contacta un consilier completati formularul-chestionar si un consilier va va contacta la data si adresa de e-mail indicata in formular.